Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany
Surattanaporn, Sukontha ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce)
Konzumace čaje roste, zvláště v Německu, neboť spotřebitelé dbají o své zdraví a dávají si více pozor na to, co konzumují. Roste konzumace přírodních produktů. Čajový průmysl se stal atraktivním a ukazuje možnosti podnikům stejně jako spotřebitelům. Studie o faktorech, které mohou přesvědčit nebo motivovat spotřebitele kupovat bylinné čaje z Thajska může pomoci výrobcům čaje v Thajsku nebo dovozcům čaje do Německa uvědomit si význam těchto faktorů. K zodpovězení výzkumných otázek byla užita metoda deskripce. Výzkumné otázky se týkaly postoje spotřebitelů k bylinnému čaji a směřovaly k zjištění vztahů mezi zkoumanými faktory. Otázky zodpovědělo 115 oslovených spotřebitelů ve věku 21-60 let, kteří žijí v oblasti Mohuče, Frankfurtu a Wiesbadenu. Kvantitativní data byla analyzována s využitím SPSS (Statistical Package for the Social Sciences) ke změření vztahu mezi proměnnými a jejich vlivu na záměr spotřebitele nakoupit, s využitím lineární regrese, korelace a ANOVA. Tento výzkum předkládá výsledky analýzy faktorů ovlivňujících rozhodnutí spotřebitele koupit si bylinný čaj z Thajska, což je země, která spotřebovává mnoho různých druhů bylinných čajů. Na základě výsledků byla vytvořena doporučení: výrobci se musí věnovat kvalitě produktu a slovo bylinný čaj z Thajska musí být zvýrazněn na obalu, neboť spotřebitel věří tomu, že thajský čaj je dobrý a zdravý.
Student´s consumer practice evaluation of selected comodities
Kanócová, Lucia ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Rusnák, Ján (oponent)
Cílem práce je zhodnotit spotřebitelské zvyklosti vysokoškolských studentů. Cíloví respondenti byly ze tří českých vysokých škol ? Vysoká škola ekonomická, České vysoké učení technické, Univerzita Karlova. Předmětem zkoumání jsou dvě komodity ? nealkoholické nápoje a mobilní telefony. Výzkum byl proveden pomocí dotazníku.
Výzkum spotřebitelských zvyklostí u středoškolských studentů v oblasti elektronického nákupu
Svoboda, Martin ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce analyzuje spotřebitelské zvyklosti středoškolských studentů v oblasti elektronického nákupu. Odpovídá na otázky, jak často studenti tuto formu nákupu využívají, jaké výrobky či služby přes internet nakupují a v čem vidí hlavní výhody a nevýhody elektronického nákupu. Mimo to se také zabývá srovnáním těchto spotřebitelských zvyklostí mezi dívkami a chlapci, stejně jako mezi studenty prvních a čtvrtých ročníků střední školy

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.